czwartek, 9 sierpnia 2018

Motywacja#3

Wszyscy mi mówili że nie będę dość dobry
Że zawsze będę przegrywać i mieli racje
Ale przez pierwsze 7 lat mojego życia w podstawówce lecz nie  by to zobaczyli inni
W pierwszwj klasie gimnazjum zacząłem coś zmieniać i wreszcie się podałem przez
Śmiechy innych po tym zacząłem się staczać lecz po roku zobaczyłem jak mógłbym wyglądać i wtedy zacząłem ćwiczyć na dobre schudłem 20 kilo ale się
Poddałem bo tak samo śmiechy
Lecz w tym roku nie zamierzam się poddawać mam gdzieś ich uwagi jaki jestem to moje życie moja wola
Teraz będę nie złomny i nie obchodzi mnie
Co myślą o mnie osoby które to czytają mam ich zdanie gdzieś to moje życie
MOJE WYBORY


1 komentarz:

  1. Ludzie śmieją się z innych, bo sami mają wady albo kompleksy i czasem wstydzą się spojrzeć w lustro, więc zamiast zajać się sobą, wolą dokuczać innym. Nie należy się tym przejmować, chociaż to trudne, ale w żadnym razie nie poddawać się. Realizuj swoje cele i marzenia, to za jakiś czas Ty będziesz się śmiać z innych.

    OdpowiedzUsuń