czwartek, 9 sierpnia 2018

Motywacja na podstawie mojego życia

Wszyscy mi mówili przestań to śmieszne
Mówili też że nic nie osiągnę
Lecz dążyłem do perfekcji
I w pewnym momencie musiałem przestać
Nie powiem czemu bo to moja lekka tajemnica i nawet nie chcę tego mówić
Osoby które to czytają mają ze mnie polewkę lub szanują mnie za to kim jestem
Ja chcę motywować ludzi do dążenia na przód Nie żależy mi na tym kim jesteś tylko na tym czy uda mi się ciebie zmotywować
Nie zawsze się udaje ale to tylko dlatego że
Nie wierzysz w swoje umiejętności
Ja mam dość tego że ciągle ktoś się ze mnie śmieje zawsze chciałem powiedzieć pare słów na temat tych osób ale zawsze się bałem Bo nie umiem się bić a do tego by doszło ale teraz mam prawo mówić co chcę
I mówię że jestem zadowolony że mam takie życie pełne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz