wtorek, 6 listopada 2018

Motywacja do ćwiczeń

Jestem człowiekiem więc popelniam błędy 
Lecz nie poddaje się i brnę na przód 
Nie poddaje się bo widzę efekty mojej pracy 
Wiem że to boli ale ból minie on jest tymczasowy nie trwa całą  wieczność nie ważne ile mi to zajmie zawsze będę brnął do przodu już 16 kilo zrzuciłem bo wiem że jestem silny Nie pozwalam osobom mówić ,, to jest chore przestań " to oni tak myślą jeżeli chcesz coś osiągnąć to zacznij od najtrudniejszych rzeczy A zacznie się robić coraz łatwiej nie rób jednej rzeczy ciągle bo do niczego Nie dojdziesz 
Moje ćwiczenia to:
- huśtanie odważnikiem
- krokodylki
- martwy ciąg
- wyciskanie sztangi na klatkę piersiową 
Itd. Nie zależnie od tego czy jestem gruby czy chudy mam obowiązek wytrwać do końca nie mam zamiaru się poddać nie będę stał i patrzył jak inni ćwiczą jestem lepszy niż myślę tylko muszę w to uwierzyć .
Mam nadzieję że moje wiersze teksty motywacyjne są dobre do tekstów się dopiero uczę

2 komentarze:

  1. Powiem Ci, że takie podejście to jest coś. A dbanie o swoje ciało to już najlepsza rzecz jaką można zrobić. Zwłaszcza w takich czasach, jakie teraz mamy, gdzie spotyka nas hejt za cokolwiek właściwie, jeśli trafimy na złych ludzi.

    Niestety ale zatrzymałem się na tej części z robieniem masy, jakoś do robienia rzeźby mi daleko. Jakoś szczęśliwie od paru lat trzymam się mniej więcej podobnej wagi, jednak nie wiadomo ile to potrwa. Kiedyś miałem parę epizodów z siłownią związanych. Nawet pewne ćwiczenia mi się podobały, jednak załatwiłem się własną nie systematycznością.

    Pozdrawiam!
    Kapitan Baryłka.
    https://wierszezebranekb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego zacząłem motywować żeby Polacy zaczęli ćwiczyć nie wszyscy mnie posluchaja ale nie o to w tym chodzi

      Usuń